Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
31-03-08, 15:32 #27
Hei-leste du "VG" i går? Der stod det om norsk forskning på slimhinner(tarmen spes. og imunologi)!!! Så navnet ditt på tråden her er ikke "dum",den.....
Jeg kan svare deg litt her om kortisonen.Jeg syns jeg sovna lettere og hadde litt mer krefter i beina mens jeg gikk på 15mg. Nå med 5mg er jeg tilbake til start. Det kan våre naturlige svigninger, men tror vel selv at det har hatt positiv virkning på stoffskiftemed, og hormon der.
Du lurte på øyenlege. Jeg spurte om rekv. dit av legen, men fikk beskjed om å gå til optiker. Og en er jo oppdradd til å være lydig.."snill-pike-syndrom-"(??!!), så har vært der, selv om jeg sa at det er ikke selve synet, men øyeeplet og musklaturen rundt. Optikerfunn var som forventa de, bra med briller på, men han sa jeg burde få MR av det øyet. Men som du vet har jeg en "historie" fra før, og mildt sagt er jeg "dritt"lei (undskyld uttrykket)alt som har med leger å gjøre! Men jeg skal få bestil t den oppfølgingtimen hos endoen. Og da vil jeg ha "velsignelse" til å med, meg opp.. og det skal jeg prøve begrunne
med kjemi...
Skal bli spennende høre om spyttprøva di!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker