helt frem til jeg ble skikkelig dårlig med dette greiene her så var jeg er reiseglad laks som synes en ni timers busstur bare var litt stress fordi bena sov litt. tog var superdeilig, bil og fly og båt likeså. når man hadde hatt en "fuktig" ferie og alle andre i reisefølget lå strake ut på båt pga høøøøøøye bølger, var jeg frisk og rask. lo litt av de svake mannfolka som ikke klarte "et par" bølger.

den som ler sist ler best, for nå er det helt krise, har jeg en god dagsform kan jeg sitte litt i bil hvis veien er rett. en etter en ble alle reisemåter krysset av på listen for reisesyke, og nå forstår jeg desverre hvordan de andre jeg har reist med har hatt det når de lå desperate og svette inne på en eller annen do.
flyreiser utenlands er sånn ca slik: håpefull i taxien, sjåfør som svinger litt raskt en gang - vips jeg kaldsvetter. ved ankomst på flyplassen ber jeg samboeren min passe på bagasjen mens jeg løper inn på en do(og lufta på utenlanske toaletter bidrar ofte ekstra godt til kvalmen) - så har man det gående frem til reisesyketabletten endelig innvirker med fuglebit av en tørr kjeks og vann samt løpe inn og ut av doen mens man ber alle høyere makte rom at "pliiiiiis ikke la meg spy(elle det som verre er) på flyet!!! "rett før ombordstigning kjenner man at tabletten gjør sitt inntog.. åååå så glad man blir da!!!!!

tror rett og slett hele balansenerven min har klikket helt med stoffskiftet.......når jeg var på mitt dårligste ble jeg tilogmed kvalm av en timinutters busstur!

gjett om jeg ble glad da jeg klarte en tre timers togtur(med ingefærhjelp)!

bare meg som har fått problemer med dette?