Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
29-03-08, 12:11 #11
Kjære Stina..Ja, "redd" kan en virkelig bli når en registrerer både ett og annet. Leste i den andre tråden din her inne, og .ja, der og.. verre i øynene i det siste. Begge sliter med både svie, stygge og røde, både tørre og tåreflod, men det verste er mitt venstre øye der det "er" noe med hele øyemuskelen pluss selve øyeeplet. Det er på det øyet pupillen ofte er veldig, veldig mye mindre enn den høyre.
Så til binyrer.. vet du har smurt med krem, men har du noengang fått prøve kortisontabletter(her må dosen være større enn 5mg,tror jeg). "Ingenting" kan vel bedre svare deg på hvilken opplevelse i/av kroppen du da vil kjenne?!! Og noen uker på kortison er ikke skadelig.....binyrene ville da iallfall få slappe av i feriemodus..
Klem, Gunnda.
(Brukte tråden din ANITAB, burde vel svart i den andre.... godt at du er bedre i bihulene dine..spennende følge deg nå med det nye opplegget ditt!)Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat

Bokmerker