ja, nå er jeg uenig med n`finn, som jeg har nevnt før om det å ta høye doser fort - at dette kanskje er bedre for å sette igang prosesser osv.
jeg tror på sakte og kotrmollert oppdosering, på denne mpten venner man kroppen til overgangen, og unngår ubehagelige(og faktisk skadelige) virkninger.

en ting er at det er ubehagelig, men en annen ting er at det øker sjansene for benskjørhet samt at det er slitsomt for hjertet. derav hjertebank og merkelig puls.

men, det er jo vanskelig ¨astslå om 175 er for mye for deg, du kan jo ofte se det i sammenheng med prøveresultatene. er disse langt over øvre grense, så kan det være en ide å forsøke å dosere litt ned for å se om det blir bedre eller verre.

høyt stoffskifte kan ofte gi de samme symptomene som lavt, det varierer veldig fra person til person.

jeg får ulike symptomer utfra om det er for høyt naturlig eller grunnet overdosering.

de jeg kjenner bruker alt fra mellom 50 - 200, så det er veldig individuelt. men når man bruker en høy dose så er det viktig å supplere med kalsium tilskudd pga økt sjanse for benskjørhet(dette gjelder selv om dosen er riktig!!).