Viser søkeresultater 61 til 70 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
27-03-08, 20:23 #32
Hei Nettverk

Jo en skikkelig legen time skjønner jeg ;) Masse tanker osv.
Det er en prosess å få legen til å lese seg opp, og det tar urimlig lag tid som oftest.. Men ta en liten ting om gangen og repeter det heller til h*n. Det går ofte inn med tiden.
Jeg selv tar det at de er skeptiske osv med knusende ro, er legen skeptisk til f.eks selen så får jeg det i meg uansett hva han mener. Selv spiser jeg paranøtter som inneholder mye selen. Jeg kjøpte b-12 i utlandet fordi jeg mente nivåene mine var for lave, og detvar de også. Jeg er av den skepiske typen som undersøker lenge og vel før jeg hiver meg ut i noe som potensielt kan virke ødeleggende på kroppen. Mener at jeg nylig var en artikkel om Selen og dets virkning, men kan ikke finne den på maskinene min.. Søk så finner du den gjerne på forumet..
Når det kommer til T3 så er den i hvertfall viktig hos meg. Når jeg blir høy, så er det T3 som tar av ;) Alle er vi forskjellige.
Men det ligger flere artikler om T3 her på forumet. Ta en kopi til legen du, gi han alt du kan komme over vil jeg si.
Leste litt om dette med jern da jeg leste innlegget ditt og de gjør ikke så mye med det om ikke blodprosenten er lav. Slik jeg oppfattet det altså..
http://www.doktoronline.no/qa/forum/3/q ... s=doc.nav2Lavt jernlager gir vanligvis lite eller ingen symptomer. Det er vanligvis først når jernmangelen fører til lav blodprosent at mangelen medfører symptomer.
– Christian Anker, spesialist i allmennmedisin
Furst referanseområder: http://www.furst.no/bb/index5.html Hva referansene er kan du finne ut ved å søke på Aker regner jeg med.. Det bør være ditt valg, men jeg tror ikke furst er dårlig på noe vis. Men det er det andre enn jeg som kan svare bedre på.
Hvis det viser seg å være p-piller og jernet så skal du være glad for det ;) Men vær skeptisk du, for det er lett for legen å si ting, men det er ikke h*n som lever i kroppen din! Det vil jo vise seg uansett.. Og glem ikke at vi pasienter har makt som de helst ikke vil at vi skal vite for mye om ;)
Ha en velfortjent date med sjokoladen din
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Svar med sitat
Bokmerker