Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
27-03-08, 14:50 #26
Det er bare helt utrolig! At legene bare kan sette folk på lykkepiller uten å ta en eneste blodprøve en gang først! Man må da for ***** sjekke om det er noe galt med kroppen før man "doper" folk ned! Jeg kan bli så forbanna... Hvor mange går rundt omkring her i landet med tonnevis av antidepressiva innabords og egentlig bare trenger en god dose Levaxin? Man kan jo begynne å lure.
Jeg sliter fortsatt nesten daglig med det å være sykemeldt, holder på å spy når jeg hører at NAV overfører masse penger til jobben min - at min sykdom skal koste så mye for samfunnet! Samtidig prøver jeg å få meg selv til å innse at jeg er syk - det er ikke noe jeg innbiller meg og at det ikke er min skyld. I dag dro jeg til legen og satt og ventet i evigheter på legekontoret helt til legen min kom bort og spurte om det var han jeg ventet på. Ja, sa jeg, lettere irritert. Han kunne fortelle meg at jeg ikke hadde time før neste uke - jeg hadde klart å blingse både på dato og ukedag...
Jeg visste både hvilken dato det er i dag og hvilken dato jeg hadde time, men var likevel merkelig overbevist om at timen min var idag. Følte meg rimelig teit da jeg forlot venterommet, men samtidig er det nok et bevis på hvor tullete man kan bli av å være hypo.
Er veldig spent på hvordan det gikk hos legen Nettverk - håper det gikk bra og at du fikk den hjelpen du fortjener!
Klem fra Lilje
Autoimmune sykdommer:
-Hypothyreose siden 1993 (tar nå 875 ug Levaxin i uka + 15 ug Lio daglig)
-Cøliaki siden ca 2001
-Vitiligo

Svar med sitat
Bokmerker