Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
26-03-08, 15:14 #3
Har lest artikkelen på http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1283204
men syntes egentlig ikke den gav så mye svar annet enn det jeg viste. Det var vel også den eneste jeg lærte noe av, gen feil og noen sympt. Men finner ikke ut om det hva det vil si å ha det.
Er det kanskje slik at det ikke gir noen spesielle plager så det er helt greit å leve med, men siden det stod det ikke fantes noen spesifikk behandling for dette så virket det som om dette skulle ha noe å si for livskvaliteten.
Nå er det vel små sjanser for at jeg har det siden det er en sjelden diagnose, men det ville jo forklare min høye TSH og T4 (9.3 og 26.4). Har ikke så mye plager som de fleste her, men nå kan det jo hende at jeg har blitt vant til at kroppen min er slik så jeg reagerer ikke på ting som unormalt.
Vil thyroideahormonresistens ha noen invirkning på noe annet en prøvesvarene mine? Har det noe å si for kroppen? Er det andre problemer man får av dette? Det er kanskje ikke noen som kan svare på dette men blir så nyskjerig. Håper legen min kan litt om dette så jeg kan få noen svar.
Hva er mest vanlig hvis man har hypofyseadenom? Blir man operert for det, eller følger man bare med på utviklingen?
Mvh
Mari• Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
• Man lærer så lenge man lever, ihvertfall jeg

Svar med sitat
Bokmerker