Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
26-03-08, 10:39 #12
Hei Lilje, Anne Ma og Gunnda - takk for koselige svar og oppfølging... :-) Godt å lese svarene deres...selv om jeg også føler med alt dere har gått og går gjennom såklart...
Angående det med lykkepille og psykolog, så startet jeg faktisk med lykkepille før jeg fant kulen på halsen 1 år etterpå eller no....den legen jeg hadde da så bare at jeg gråt og gråt og gråt i mengder uten at noe var galt og gav meg lykkepiller uten å ta en eneste blodprøve for at jeg skulle få slippe unna gråten. Det fungerte jo det, 14 dager på lykkepille også slo pillen inn. Men da den gjorde meg apatisk og likegyldig (som den selvsagt skal) så fant jeg liksom ikke igjen meg sjøl og sluttet. Når man slutter på lykkepille FØR det har gått minst 1 år med forbruk så blir man verre når man slutter enn det man var før man startet.....så, there you go.... :evil:
Ikke før jeg fant megakulen på halsen så begynte vi sjøl å sjekke litt rundt det med stoffskiftet og herregud så mye som falt på plass.....syns jeg SJØL da. Legestanden syns jo ikke det. Ref blodprøver.....zzzzz.
Whatever. Litt historikk bare :-)
Jeg sitter her med nervene i høygir - skal til legen idag. Jeg har det bedre nå, gråtetoktene har stoppet, men jeg er fortsatt veldig lettrørt og skjør hvis dere skjønner.....så tårene kommer for ingenting om jeg vil. Men mye mer stabil enn jeg var. Håper forøvrig at jeg begynner å grine hos legen; sammen med tårer og kvinnelist må det vel gå an å få litt forståelse. Har ikke tenkt å mase på så mye annet enn å få blodprøvene mine sendt til Aker for en gangs skyld, henvisning til ultralyd av halsen og henvisning til utredning på Aker. Så får vi se hvordan det går..... Orker ikke kjempe så mye kjenner jeg - er uansett i humør til å bytte lege etter dette siste møtet nå - starte med blanke ark ett annet sted.
Uansett skal jeg ihvertfall få sagt hva jeg synes om at min fastlege (skal til nabolegen på kontoret bortenfor idag) satte meg på jern i januar uten å si hva dette kunne gjøre med Levaxin-opptaket i kroppen, samt det at han satte meg på p-piller 3 uker før uten å si at dette også påvirker Levaxinforbruket...det går virkelig ikke an!! Jeg regner jo med at det er disse to tingene som gjør at jeg nå har hatt 3 dårlige måneder hvor man har gått likegyldig rundt og surra som nå har endt i 14 dagers fravær (uten lønn....) fra jobb.....
Man blir sinna!!!! :evil:
Fortsettelse følger - ha en god dag!!!!
Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker