Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Hvorfor
Hybrid View
-
24-03-08, 22:57 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Lillehammer
- Meldinger
- 13
Takker for svar
Det som er rart er at jeg ikke var noe dårligere den gangen da jeg hadde høy TSH kontra nå...har skrudd meg sjøl tilbake i tid,og prøvd å sammen ligna med meg sjøl..hvis det går an da
konklusjonen er at jeg hadde like mye muskelsmerter,like sliten,mensforstyrrelser,tørr hud,kviser,svimmel sånn til tider,osv osv. Det er det samme...Ler...kanskje jeg er statisk..Strever med å ta en avgjørelse på å søke om en del uføretrygd,derfor disse tankene.Har gått på attføring siden -04 og jeg blir da ikke noe bedre,uansett hva jeg utdanner meg til eller jobber med.For det kan da ikke være jobbrelatert liksom.Altså hvis jeg får en jobb jeg holder ut i så er jeg frisk?Det virker sånn dette løpet jeg har vært igjennom noen ganger..
Kanskje jeg har en aktiv kjertel enda?Vet ikke,men jeg har hatt mange dosejusteringer både opp og ned,lignet på en sprettball når jeg tenker tilbake.
Trodde jeg hadde erfaring med å forstå meg selv etter så mange år,men kanskje jeg har tatt feil?kanskje jeg har ligget for høyt?Selv om jeg ikke har hatt noe annet ubehag enn at kiloene har sneket seg på bakfra?Ille nok det da,når man ikke var sånn før man ble syk...sukk!!
kanskje på tide med et eksperiment og å ta dosen ned igjen og se hva som skjer da?så TSH kan bli litt høy?2-3?
har jo vært litt steil på at TSH ikke betyr så mye lenger når man knasker piller.Har jeg selv følt...men dette her var en oppvåkning
Irene

Svar med sitat
Bokmerker