Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
24-03-08, 20:45 #7
Ja, n'Finn - vi reagerer jo alle forskjellig.
Og jeg tror også at på den siden (Meretes?) så stod det at binyrene faktisk ble verre jo flere år man hadde gått på syntetisk thyroxin, og jeg hadde jo mange år bak meg på denne. Har forresten blitt kvalm igjen de siste dagene - etter økning og kjempenedtur pga været - men det får jeg ta et annet sted, en annen gang.
n'Finn - kan du lage en egen tråd ang stive binyrer hvis de skiller seg vesentlig fra slitne binyrer? Jeg forstår det som om at stive binyrer = like mye kortisol sent på kvelden som tidlig på dagen. Men hvis det ikke er slik, eller hvis det innebærer mer, vil jeg veldig gjerne vite det.
Og Anne Ma - jeg har altså fått ny fornemmelse om sviktende binyrer også hos deg de siste par dager med det jeg har lest. Jeg anbefaler deg å lese de linkene jeg har lagt inn i det siste (hvis du orker da).
Kan man forresten få fram i søkefunksjonen, eller annet, tråder som en bruker har STARTET? Altså ikke bare alle innleggene til en bruker, men som sagt: innlegg en bruker har startet? Hvis noen vet det, kan kanskje informasjonen legges ut der hvor det legges ut informasjon om bruk av forumet m.m.
Så skal jeg holde kjeft før jeg saboterer hele tråden... ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker