Jeg ble overtrent/overstresset mens jeg gikk på Cipramil anti-depressiva og kom i en manisk situasjon hvor jeg stresset dagen lang og klarte ikke slappe av.

Dette varte ca. et år og i tillegg til eksem, dårlig hukommelse og en veldig sult følelse av og til, ble jeg stadig mer og mer sliten. I Januar merket jeg fikk en slags feber-følelse etter en tung belastning/stress.

I Februar skiftet jeg til Seroquel anti-psykotika 300mg morgen + kveld og dette hjalp mye, orket bl.a å reise til byen med T-Bane.

Men de fleste ting var fremdeles slitsomt og jeg føler jeg brukte de nye kreftene på stress for å takle ting som T-Bane, venner, TV og PC, og dermed ble enda dårligere.

Nå får jeg høyt blodtrykk og hjertebank og pusten "strekker ikke til" symptomer om jeg ser på TV eller hører musikk eller noe som er mye inntrykk. Orker ikke gå i butikken eller snakke i telefon.

Feberfølelsen er mye sterkere og jeg har den også om morgenen.
http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333252

Når jeg gikk på hestedoser med Prednisolon for ITP for andre gang, så ble jeg forferdelig sulten etter en måneds tid. Jeg kan ikke huske noen av de andre tingene som blir nevnt her, men jeg husker heller ikke mye fra den tiden, for det var en veldig stressende periode og veldig lite søvn.