Viser skeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
24-03-08, 10:55 #6
Ja, vennen, folk er jo helt gale nr det kommer til penger. De ser ikke ut til sky noen ting.
Og det er helt ufattelig hva de tester p dyr. Ikke bare kosmetikk og snn, men dette er jo ting vi ikke trenger 100%. Men uansett, s og si alle vaskemidler, vaskepulvere, tannkremer, jeg kan love deg at fantasien ikke strekker til.
Jeg fler meg helt maktesls mange ganger, for jeg fler jeg ikke kan unng disse produktene uansett hvor hardt jeg forsker - da m jeg i s fall totalt unng bruke sper. S sterk er jeg visst ikke...
S det er vanskelig. Men det er tross alt ikke jeg som tester det p dyrene, og jeg forsker sl meg til ro med at jeg sorterer vekk hvert eneste merke som jeg blir klar over tester p dyr, og skifter til et annet. Jeg tror kanskje at det er strre sjanse for at billige produkter ikke blir testet p dyr enn dyre produkter, for testing koster nok en god del penger."Du skal ikke tle s inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende trder
-
Egen referanseverdi for barn eller ikke?
Av munch i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 22-05-13, 19:23 -
Har jeg ubalanse i binyrene eller ikke?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundr til lavt stoffskifteSvar: 76Siste melding: 16-05-08, 08:33 -
Operasjon eller ikke
Av Dahlia i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 30-04-07, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker