Kjenner igjen den følelsen av desperasjon..så i panikk tyr en til det som er nærmest- nemlig forandre dosen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har ønska det kunne virke som en antibiotikakur- "bra" etter en 8-10 dager, messom.....Ja, en blir alene med denne situasjonen. --Nå er jeg en "gammel "dame, så er verre med dere som er yngre, men skulle gjerne oppleve litt bedre form for det!!
Husker jeg ikke feil, skal du til legen over påske.Jeg ville da be om FT3- jeg er "redd" den kan ha krabba nedover for deg.
Da kan du evnt. prøve bli enig med legen om den dosen DU føler for å prøve, og så se etter en seks uker. Skulle det bare være ille fortsatt, ville jeg allerede nå spørre om du da evnt. kan få prøve "Lio". Kanskje det kan virke litt betryggende at du har noe i bakhand??
Det er iallfall kjempefint å kunne møtes her på forumet... da er en ikke helt alene med alle spørsmål og tanker som raser rundt. Familie og venner sier de forstår, men tror ikke de gjør det- ikke i min verden iallfall; men noe ser de jo- at det er lite som er som det var før en ble syk.