Tusen takk for svar, Gunnda og Anne Ma....vet jeg må være tålmodig og at jeg har kjørt litt opp og ned nå, men har ihvertfall gått på 100mcg stabilt i 4-5 uker. Skjønner nå at kroppen girer opp og ned fordi jeg også trappet ned fra 125 ganske fort. Jeg roter det til sjøl :-) Blir desperat... Spesielt fordi jeg sitter inne alene og kan ikke snakke med noen og ikke jobbe og ikke være kjæreste, så ille har jeg det.... Skjønner det du sier om sorg Anne Ma, det er IKKE det jeg har nå. Dette er formen. Man sitter og gråter uten grunn helt plutselig, en uhorvelig mengde tårer som om noen skulle dødd liksom...også knips er det over så sitter man der og skjønner ingenting og lager seg en brødskive som om ingenting har hendt liksom. Merkelig greier........ikke minst slitsomt.

Og Gunnda - min siste T3-måling som jeg har fått opplest og skrevet ned her er fra midt i mai 2007 og den var da 3.3.....står ikke referanseområde dessverre. Men er Furst.... Samtidig var da min TSH 1.3 og T4 20.6.. Det var da jeg nærmet meg godformen som slo til i juni... Da hadde jeg gått på Levaxin i 3 mnd uten å kjenne noe foreløpig.

Vil tilbake dit, jeg :-)