Takk igjen for så mange gode tips. Jo, har stadig planer om å samle på kvitteringer, men det blir med viljen - hodet er så alt for surrete til at jeg klarer å få noe styr på dette. Likevel, ligningskontoret godtok eksempler på utgifter sist, så de var veldig greie å ha med å gjøre. Trygdekontoret her i byen er helt umulig.

Jo, fikk de samme dråpene til nesen, og hensikten var kanskje at de skulle være smørende her også? Ikke vet jeg, men jeg synes i alle fall den gang at de virket bedre enn diverse nese-sprayer, selv om det også var veldig begrenset hva dråpene hjalp for.

Men da kan jeg likesågodt oppsummere hvilke slimhinner jeg vet at jeg har problemer med:
Nesa
Øyne (er det slimhinner her også, det er vel det?)
Munnen (også slimhinner? - blir så forvirret...)
Blæra
Tynntarmen og tykktarmen

Ikke god i hodet i dag. Har så stramme muskler at jeg tror ikke jeg får særlig oksygen til hodet - er helt bortreist. Men nå ble jeg inne med masser av varme på og varmepute - er bedre i blæra/urinrøret - men i dag slo øynene seg vrange. Ikke helt villt, ikke så ille at jeg ikke kunne åpne dem på lenge, og det hjalp litt med øyendråpene. Tenker jeg tar salva til natten. Og ja: begynte på 6 tranebærtabletter igjen i går, har gått på 2 om dagen i en kortere periode - 6 før det igjen i en veldig lang periode.