Viser søkeresultater 31 til 40 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
19-03-08, 13:32 #11
Jeg har også ett forferdelig møte med endokrinolog og det frister ikke til gjentakelse må jeg si...han skulle jo også liksom kunne mye om stoffskiftet, men han syns verdiene mine var så fine atte....sa jeg måtte gå til psykolog..... :evil:
Takk for fine forklaringer, jeg har allerede planlagt liste over hva jeg vil ta blodprøve av og T3 er garantert med der, ja. Jeg gruer meg til legebesøk (skal til en annen en fastlegen, men det er en jeg har brukt litt før...er han jeg og mamma pressa for å få prøve Levaxin for ett år siden), jeg kjenner jeg driver og tar problemene på forskudd, sitter allerede og forsvarer meg inni hodet mitt liksom. Sånn blir det vel når man vet man fort kan bli veldig svak der man sitter i legestolen og tårene presser på. Skal ikke spørre så mye når jeg er der, skal dit for å be om henvisning til Aker samt henvisning til ultralyd av halsen og for å ta blodprøver. Også skal jeg spørre litt hva han mener om Lio..... Jeg har egentlig aldri snakket særlig med legene mine enda om stoffskifteproblemene mine.... Mister helt motet av å lese her inne...faktisk.... Jeg gidder bare ikke sitte å lære opp legene mine når jeg sjøl betaler for hver time.
Hmfr!!
;-)Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker