Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
14-03-08, 20:23 #29Gjest
Kathy76, her er et lite notat fra nettsiden deres (Balder-klinikken) :
Hva er Balder-Klinikken?
Balder-Klinikken er en klinikk der leger, akupunktører, homeopater, og ernæringsspesialister samarbeider på tvers av profesjonsgrensene for å kunne tilby et bedre og bredere helsetilbud. Vår erfaring er at pasienter både oppsøker lege, homeopat og akupunktør hver for seg, men at disse ofte ikke snakker sammen. Balder-Klinikkens samarbeider også med annen ekspertise utenfor klinikken.
Vi ønsker å finne den eller de behandlingsformer som kan hjelpe deg fram mot bedre helse. Målet vårt er at du til enhver tid skal få den behandlingen som er riktig for deg og som gir minst mulig komplikasjoner og bivirkninger. Ved Balder-Klinikken har vi høyt kvalifiserte medarbeidere innenfor tradisjonell og alternativ medisin. Flere av våre behandlere har utdannelse både innen skolemedisin og alternativ medisin.
Aspartam tror jeg ikke er bra uansett altså, men jeg klarer ikke alltid la være å spise tyggegummi eller andre ting som er søtet med det. Aspartam som søtningsstoff, har jeg mistillit til. De sier jo at store mengder kan føre til en rekke plager.
Synes det er vanskelig å finne produkter i en vanlig dagligvareforetning som ikke er "lightet" med det.
Må til helsekost osv. eller at man velger sukkerholdige drikker som ikke har kunstige tilsetninger i seg
Ikke alltid lett

Svar med sitat
Bokmerker