Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
13-03-08, 21:17 #10
Hei på deg, ja jeg har økt fra 50 til 75 til 100 siden starten av februar, og det har gått veldig greit. Jeg fikk det bedre og mer stabilt etter forrige nedtur i januar av å gjøre dette....men nå er det lissom sakte men sikkert ned i grauten igjen..... Det er psyken og brainfog'en jeg kjenner det best på.....at den kommer snikende tilbake........ Ikke vet JEG hva som er rett å gjøre og ikke gjøre - jeg bare prøver meg frem som alle dere andre her inne og mottar alle synspunkter og råd med takk.... :-) Man blir ihvertfall litt stressa og desperat og VIL prøve noe fremfor å rygge ut i hengemyra igjen....
Akkurat nå vet jeg ike helt hva jeg skal gjøre....om jeg skal øke litt til i en periode eller vente på legetime eller whatever. Det stresser meg det med den nye jobben....jeg KAN bare ikke være borte så tidlig i ny jobb...huff....
Tenkte også høre om jeg får henvisning til Aker og få en skikkelig utredning....jeg blir også veldig forvirra av alt jeg leser her inne når jeg prøver å knytte det til min egen situasjon.Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker