Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
13-03-08, 21:00 #8
...sitter her og tenker og jeg vet med sikkerhet at slik jeg er nå, det er ikke å være meg...og før operasjonen er jeg helt sikker på at jeg har slitt med stoffskiftet i Ã…REVIS...! Og grunnen til at jeg vet det, er jo at all apati, rare tanker og bekymringer, uro i kroppen, gråtetokter og brainfog forsvant jo i fjor etter jeg startet på Levaxin....derfor merker man det så INNMARI godt nå at man ikke er seg selv igjen...fordi jeg husker hvordan det var når Levaxinen virket!!.... Fordi nå er det så lenge siden jeg har vært slik som nå...urolig og gråtetokter og apati og slapphet.....stirret på oppvasken en uke liksom........og gruer meg til alt og har teflonhjerne....
Oppi all elendigheta er dette en bra ting!! Fordi jeg har lært kroppen min litt mer å kjenne....... Nå kan jeg tolke formen min bedre. Men, kampen med legene er jo fortsatt der.
Som sagt mange ganger før: MAN SKAL JAMMEN MEG VÆRE FRISK FOR Ã… ORKE Ã… VÆRE SYK!!
:-)Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker