Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
13-03-08, 19:42 #5
Jeg ser hva du sier her og er enig.... Jeg har ikke hørt noenting om hva jeg skulle forvente meg etter operasjon. Ingen oppfølging fra sykehus. Annet enn alt vrøvlet om at blodprøvene mine var innenfor normalen både før og etter operasjon. Såpass kjenner jeg kroppen min nå at jeg vet det var riktig av meg å presse på og få Levaxin 1 år etter operasjonen. Jeg har mest holdt meg unna leger, fordi alt fra endo. til fastlege har kun glant på prøvene mine, og bare ristet på hodet av at jeg griner i fortvilelse og dårlig form på hver legetime og at mine symptomer er helt "normale" for de fleste i ny og ne. Jeg føler nok at jeg har hatt det best den gangen jeg fikk min TSH ned mot 1....1,3 er vel det nederste jeg har målt... Etter den målingen har den kun økt og jeg har hatt det verre.
Dette ble mye blabla, men jeg kan nok erindre at min fastlege sa i fjor vår at "...nå har du først begynt på Levaxin og da er det ingen vei tilbake...."..... Så det stemmer nok det du skriver her....
Jeg har aldri fått noen beskjed om at jeg skulle trappe opp etterhvert eller noe så frem til i år har jeg bare vandret rundt på 50 mcg med varierende form.
Jeg føler nok at jeg skal enda litt opp.....fra 100 til 125....får se nå hvordan kroppen takler økningen.....tålmodighetsprøve når man liksom skal fungere i hverdagen samtidig. Mine arbeidsgivere er nok fryktelig lei min jojo-form og mitt jojo-fravær....
Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker