Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Hybrid View
-
13-03-08, 12:55 #1
Jeg kan jo sitere videre fra artikkelen jeg fikk med meg hjem: Understanding Treatment of Lowered Metabolism.
Adrenal glanular supplementation is likely to be needed for many of you, since a long period of thyroid illness will weaken adrenal response. Sometimes adrenal function right at the beginning of an ME/CFC illness besomes significantly damaged, and drops thyroid finction down with it. Or, the adrenal glands can be attacked by autoimmune antibodies (vanlig hvis man allerede har en anti-immun sykdom, sa han) In any event, the use of bovine sourced adrenal glandular concentrate is likely to prove very effective. (...) Because the concentrates contain all the adrenal hormones - and the enzymes to make them - they do more than supplement adrenal function; they actually act synergestically with your own adrenals to help restore function.
Og lenger nede sier han at binyrestøtten skal gis i flere uker, noen ganger måneder, til man føler seg riktig vel, og deretter skal den reduseres sakte, for å se om binyrene kan klare seg på egen hånd.
Det høres sannsynlig ut at det har vært binyre-hormon problemer som ga deg trøbbel med levaxin. Og at du gikk med det så lenge da!
Jeg ble verre av å gå over til Armour (som er et tydelig tegn på problemene nevnt ovenfor) men det var "bare fysisk". Mentalt ble jeg et nytt menneske. Som å skru på vindusviskerne, men samtidig sette på håndbrekket og gi gass..Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Svar med sitat

Bokmerker