Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Hybrid View
-
12-03-08, 21:34 #1
På en måte kan man jo si det slik, hvis det er lave binyrebarkreserver som er problemet da. Hormonene i binyreekstrakten skal hjelpe reseptorene å ta opp tyroksin/liotyronin som ligger i kroppen ubrukt. Derfor kan man kjenne seg overdosert selv på små doser stoffskiftemed., for den totale dosen som cellene får er større. Det kan skje plutselig, og hvis man får hypersymptomer, må man stoppe både stoffskiftemed og binyretilskudd i noen dager, før man starter opp igjen med binyretilskuddet, og tyroksin igjen etter noen dager.Eller forsår jeg det slik at bi nyre ekstraktet gir meg nok til å holde verdiene oppe-om man kan si det slik?
Jeg mener oppstart av ekstraktet.Forresten overdosert etter oppstart sier du,oppstart med ekstraktet eller med levaxin?
For "man"starter jo ikke med levaxin hvis man føler seg hyper?
Jeg skal ta Adrenal stress profile, og skal spytte i glasset fire ganger i morra. (Jeg har aldri vært en som har spytta i glasset før!
)
Når vi har fått svar på den testen, vil Dr. P vurdere hvor stor dose jeg skal ha av binyretilskuddet.
Nå har jeg vært av Armour/levaxin i 4 dager, og begynner å merke det. Sånne småting som at jeg blir slepphendt, ukonsentrert, og irritabel. Og tempen har falt 0,3 g.
Jeg blir sulten når jeg er hypo jeg, og akkurat det merkes nå ja. Kroppen prøver vel å få mer energi, jeg har skikkelig karbo-hunger, æsj!Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Svar med sitat

Bokmerker