Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
09-03-08, 21:39 #10
Tily og andre- takk for svar!! Til det siste først-- jeg og leste det to ganger.Ja, vi kan jo holde kurs for dem...... Vitaminer er vel noe vår sykdomsgruppe stapper i oss, sikkert av og til unødvendig og.
Jeg og har vært innom tanken på "Sjøgrens". Allergi har jeg aldri hatt, men i og med at jeg plutselig hovna så opp i leppene, slo den tanken meg og- en gang er jo den første.
Hadde som sagt time hos legen. På samme medisindose(24 uker) har Ft3 gått ned fra 44% til 38%- TSH stiger litt(0,3) og Ft4 holder seg på 19. "Lio" er ikke skrevet ut enda.. Men selv tror jeg at jeg må opp på FT3. ANNE MA, hvis du leser dette- jeg tror nemlig de nervesmertene våre er relatert til medisineringen vår, eller mangel/feil på den!!!
Jeg blir nå søkt til reumatisme sykehus til utredning for Lupus, Sjøgrens,myositt m.m. Legen tok iallfall fatt i det. Jeg har jo fått det utslettet i ansiktet, de svært svake musklene mine og den nevropatien
med muskellugging. TILY-
kjenner meg igjen igjen i de symptomene du beskriver..
Jeg håper at dere som evnt. leser dette tilgir meg fordi mye av dette ikke direkte har med lavt stoffskifte å gjøre, men alt har kommet ETTER den diagnosen hos meg- og nå jobbes det for nærmere diagnostisering av evnt. andre ting som er autoimmune, og det kan kanskje bli til hjelp for andre.
Selv er jeg kanskje på fornektingsstadiet for "andre ting", for jeg tror fortsatt at jeg er feilmedisinert.. Jeg tror på julenissen fortsatt....Er forøvrig satt på 15 mg "Prednisolon",for å se om jeg får noen bedring av ett eller annet. TILY-- nå trengs gruppeterapi, for det brenner skikkelig i munnen, ja. Har ikke belegg inni der, bare sviing og brenning, men det kommer iallfall ikke flammer ut når en gaper. !!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker