Nora of Finn:

Godt å høre

Tira:

Har alltid hatt et veldig sundt kosthold. Grovt brød, grønnsaker, rent kjøtt osv. Trente 5 dager i uken, men tok ikke av. Jeg har vært rund/tykk siden jeg kom i puperteten. Uansett enorm aktivitets nivå så ble jeg ikke tynn igjen. Det fantes bare en kur for meg da, og det var å spise mer. MYE mer, da tok jeg av. Nå virker ikke det heller..

Jeg går nå på ekstrem kur med maaaassssseeee fett. Og har gjort det gjennom hele siste sykdomsfase. (untatt 1 mnd for legen måtte utelate det som grunn til skjelvingene). Jeg har sittet totalt i ro i hvertfall 3 mnd i strekk med ullteppe på bena uten å legge på meg. Så jeg spiser i hvertfall nok. Men jeg tar ikke av heller da. Har holdt på siden midten av sommeren.. Jeg er kommet så langt nå at hvis det ikke beveger seg vurderer jeg tabletter.

Sonja:

Før jeg fikk denne siste krasjen så hadde jeg akkurat startet lymfedrenasje. Fysioen turte ikke behandle videre da jeg begynte å skjelve skjelve slik. Siden har jeg lurt på om det var det som utløste det sammen med overanstregning grunnet attføringen. Har du hørt om noen som har blitt dårlige av det?