Viser søkeresultater 1 til 10 av 100
Threaded View
-
06-03-08, 17:29 #10
Det finnes en ting som kanskje kan døyve frustrasjonen litt og det er ved å lese det du kan finne om temaet.
Det er vel også slik at det er veldig stor forskjell på det vi produserer selv, og det syntetiske vi får tilsatt via Levaxinen, og kroppen trenger nok litt tid på å venne seg til det. Og ikke minst å stabilisere seg på Levaxinen. Ikke gi opp i hvertfall! Prognosen er ikke så gal som det av og til kan virke her inne. Vi er jo en gjeng av dem som ikke har blir fullt resturert ;) Brorparten blir "friske" nok til å leve et vanlig liv, men det kan ta tid noen ganger..
Jeg sliter også med å skille mellom symptomer på hyper og hypo, så akkurat som deg må blodprøvene vise hva som er tilfellet
T3 er noe jeg tar ved hver prøvetakning, for jeg kan bli Hyper på kun T3 mens TSH og T4 er fine. Så spør om den kan være med på prøvene, for den kan ha betydning.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Av Christina40 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 13Siste melding: 01-10-09, 12:18 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker