Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
05-03-08, 15:20 #6
Syns jeg måtte se dette omigjen - hadde jeg hørt så feil da ? Det hender ofte det......
Så jeg tok en reprise på NettTV.
Hun sier da virkelig at de fleste blir bra og at det bare er en liten del som ikke blir det.
http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/gmn/article1647161.ece
Hun begynner å prate om det når 80% av innslaget har gått. Se på pila, i pausestilling kan denne flyttes tilbake slik at man kan høre det omigjen så ganger man vil.
På spørsmål fra Tynning om det er enkelt å behandle svarer hun at det er det og at det bare er en liten del som ikke blir bra.
Det er dette jeg regerer på - det er ikke i samsvar med hvordan de stoffskiftesyke jeg kjenner har det. Ingen av dem har det brukbart engang og da er det vel statistisk undrende at ingen har det nogenlunde ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Noen som har vært på foredrag med Louise Koren Dahll
Av Alice i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 4Siste melding: 24-02-08, 17:50 -
Åpent møte med foredrag av Louise Koren Dahl i Bodø
Av Siriliss i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 02-10-07, 18:18

Svar med sitat

Bokmerker