Hei, din ft4 er på 65% og ft3 er på bare 44%.
Jeg må ha min ft3 på over 50% også.
Jeg ville helt personlig sagt at det er masse rom å prøve en høyere ft3, og i artikkelen til Haug i legetidsskriftet så står det endog at verdiene ofte skal i øvre tredel eller fjerdedel. Du er til og med 1 poeng fra øvre tredel.

En tredel av pasientene får lav TSH og det er tituesnvis eller hundetusenvis av postinger på nettet om dette fenomenet.
Se ehller på ft4 og ft3 og formen.

Akkurat nå kan det synes logisk å prøve en kvart tablett liothyronin om dagen i tillegg til den dosen levaxin du allerede bruker, spør legen om det.
Osteoporose kommer av ft3 l og ft4 angt over referansområdet, og har ikke noe med TSH å gjøre enda noen forskere postulerte det ifjor men det er nå tilbakevist. Ellers hadde de kommet med en ny medisin for osteoporose som var en TSH-analog, men det gjør de ikke siden de jo ikke har noen sammenheng.

Min TSH blir 0,02 med tall som dine.
Vi kan jo prøve en spørrerunde her om hva TSH blir hos andre ved normal ft4 og ft3 og bra form.

Ta med utskrift av Haug sin artikkel til legen , for den omhandler nettopp liothyronin samt at ft4 skal opp i øvre fjerdedel eller var det tredel. Du er noe under.

Hilsner
nora