Heia Bittebitt

Leste linken din.
Fibromyalgi har jeg jo, ikke Sjøgrens antistoff, i alle fall. Men i linken står det at det ofte forekommer med irritabel tarm og migrene - som jeg jo har.

Det har vært ekstra ille i vinter. Pleier å kunne holde det noenlunde i sjakk med 6 tranebærtabletter om dagen og ved å passe meg godt for kulde. Nytter ikke i år....

Ifølge linken så er det jo ikke så mye å gjøre med denne tilstanden. Om det hjelper med antibiotika, så taler det mot denne tilstanden, står det. For et års tid siden tok jeg en pencilin-kur rettet mot urinveiene. Det hjalp så lenge jeg tok kuren, når den var ferdig, blusset problemene opp igjen. Så jeg holdt meg til tranebærene. Men er som sagt blitt enda verre i år, så jeg vet ikke om det hadde hjulpet med antibiotika i år.

Påvist betennelse? Vel, det er jo påvist litt for mange leukocytter. Er det ikke det som blir betennelse da? Forstod det sånn på mage-tarm-spesialisten, hadde litt for mye leukocytter også i tarmen, men bare litt over gjennomsnittet for friske, så derfor var det bare en antydning til betennelse.

Kan man få ned leukocyttene? Må jo ha noe med immunforsvaret på bærtur å gjøre dette også, eller...?