Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Kan de kreve operasjon?
Threaded View
-
26-02-08, 13:04 #8
Jaja, så blir det avslag på søknaden om rehabiliteringspenger. De ringte meg fra NAV nå og fortalte det. Siden jeg for tiden ikke er under "aktiv overvektsbehandling" blir det altså avslag. Og dette har de brukt 6 måneder på å finne ut! Passer jo bra det, jeg fyller 40 om noen dager... hyggelig bursdagspresang, liksom!
Hvorfor får venninen min 50 % uføretrygd når hun "bare" har hypothyreose og ikke noe mer, mens jeg som har både hypothyreose, urinsyregikt, ødemer, overvekt og på nippen til diabetes ikke skal få noe?? Jeg synes det er blodig urettferdig!
Saksbehandleren sa at jeg kunne jo søke sosialhjelp...
Jo takk! Jeg har vært sosialklient før, og jeg synes faktisk ikke det er så jævlig morsomt å sitte på venteværelset der sammen med narkomane som krangler...
Som jeg skrev her tidligere; jeg har lyst til å drite langt i hele NAV-tullet! Når det skal være så vanskelig, får jeg ikke lyst til å betale en dritt i skatt heller.
Og jeg som hadde tenkt å bruke dagen til å gjøre i stand til fredag, nå sitter jeg bare her og griner i stedet og får ikke gjort noe fornuftig.
ÆSJ! :xJeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Svar med sitat
Bokmerker