Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
25-02-08, 22:10 #10
Du skriver at du har fått påvist Graves. Da må du vel ha hatt positiv TRAS og kanskje også Ant-TPO ?
Slik tilstand kan være forbigående, og om jeg forstår deg rett har dette normalisert seg ?
Dette kan jo være årsaken til din ustabile stoffskiftestatus, men da vil det vel påvises antistoffer, antar jeg ?
Matoverfølsomhet forverrer jo gjerne symptomene og kan komplissere opptaket at Levaxin, men er vel neppe noen direkte årsak.
Eliminering av diverse er jo en god metode, men når forholdne forandrer seg sånn uten videre kan man bli lurt. Ikke godt å vite hva som er hva.
Thyreoidea er navnet på kjertelen og den består av thyreoideavev. Vevsproduksjonen skal og vil jo endre seg med TSHverdien - eller ved at antistoffer overtar TSH sin rolle. I så fall vil det jo påvises av antistoffprøvene.
Om Armour kontra Levaxin tenker jeg bare at hvis du ikke tåler Levaxin kan det være lurt å prøve Armour. Legene tror ikke på at noen ikke tåler Levaxin eller at Armour kan være bedre for noen.
Men jeg mener jo at man må prøve det først, og anerkjenne om det er noen forskjell.
Jeg har ikke fått påvist Graves, men jeg lurer på om jeg hadde dette først - og dømmer bare etter hva jeg kan huske av symptomer i ung alder. Jeg har aldri fått påvist antistoffer av noe slag, men tester av dette ble først tatt etter påvisning av hypothyreose.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker