Vis meningsmålingsresultat: Har du tiltro til legestanden?
- Velgere
- 32. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
-
Ja, blind tro på legestanden
0 0% -
Kan ikke si det, det er litt "bob bob"
5 15.63% -
Jeg er godt fornøyd med legen min
3 9.38% -
Har vært "frisk" med diagnose, så er godt fornøyd
0 0% -
Føler jeg møter veggen, legen har lite kunnskap
10 31.25% -
Herregud, du er ett ordentlig sutrehue!!
0 0% -
Har vært syk så lenge, at jeg har ingen tro på leger lengre
14 43.75%
Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
25-02-08, 11:20 #2
Re: Har du tiltro til legestanden?
Jeg føler det mye på samme måte. Altfor ofte har jeg stolt på at leger og andre behandlere har visst hva de har gjort med meg, men det har gang på gang vist seg at de bare har visst hva de har gjort med "sin greie". Ikke èn gang har det blitt sett på HELE meg og alle mine plager som en helhet. Jo mer jeg lærer om sykdommen(e) mine, jo mer skjønner jeg at det henger sammen, og at jeg må ordne opp sjøl.
Opprinnelig skrevet av heisann
Nå savner jeg å ha noen på laget, noen som kan coache meg på en måte gjennom dette, for det koster meg mye. Ikke bare økonomisk, men også i energi og tid å finne ut alt sjøl. Så om to uker har jeg time hos Dr. Peatfield, som selv visstnok har mistet troen på legestanden sånn at han har gitt opp legelinsensen sin, og driver nå kostholdsklinikk. Men peiling på stoffskiftet, DET har han. Han kommer med konkrete råd og metoder for selvbehandling i boka si "Your Thyroid and how to keep it healthy"
http://www.amazon.co.uk/gp/product/1905 ... e&n=266239
Anbefales
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Svar med sitat
Bokmerker