Jeg er ikke kompetent til å svare deg, men helt generelt er det gått svært kort tid- hvis du først begynte på medisiner i desember?! Det kan ta tre mnd. eller enda lenger tid, før en medisindose har "satt" seg. Du skulle ha nok både FT4 og FT3, TROR jeg, men TSH-en din er fortsatt for høy..men tilbake til at det har gått kort tid. Det kan ta flere år før noen av oss klarer komme til en såkaldt vedlikeholdsdose...
Føler du deg hyper eller hypo, da, tror du. Du begynte da på en stor dose, hvis du begynte direkte på 100µ/daglig. Det kan være sluttdosen for mange.. Nei, jeg bare filosoferer litt.
Føler med deg mht.eksamen. Tror det er "vinterferietid" på forumet nå, for er forholdsvis stille her, så kanskje noen vil svare deg skikkelig over helga!! Prøv evnt. igjen da..TSH er IKKE et aktivt hormon- kun stimulans til kjertelen om å produsere mere stoffskiftehormon. PS. På dette stadiet har du nok også produksjon fra kjertelen innimellom, og det og virker inn både på blodprøver og på kroppen!DS.