Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
20-02-08, 22:29 #1
Bruker
- Medlem siden
- Feb 2008
- Meldinger
- 15
Det vil i så fall bli fire dager i uka jeg øker fra 1 tablett til 1,5, men det er kanskje mye det også? Jeg kan godt trappe opp gradvis. F eks 1,25 tablett de dagene jeg skulle tatt 1 tablett og fortsette med 1,5 tabletter de tre dagene i uken. Eller evt begynne å ta 1,5 tablett fire dager i uka istedet for tre, og øke litt etterhvert. Kanskje enklere det mtp å dele opp tabletter. Altså øke fra 1 tablett fire ganger i uka, og 1,5 tablett tre ganger i uka til 1,5 tablett fire dager i uka og 1 tablett tre ganger i uka. Og kanskje videre oppover hvis jeg føler for det.
Tar dere medisinen om kvelden eller morgen? Jeg har alltid tatt den om kvelden. Jeg glemte å spørre legen om det. Synes jeg så noen sa at man bør ta medisin en time før frokost og at man bør ta medisin i "halvsvime" dersom man ikke står opp så lenge før frokost. Mener det var n¨finn som skrev dette. Eller spiller det ingen rolle når man tar den?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker