Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
20-02-08, 12:16 #1
Bruker
- Medlem siden
- Feb 2008
- Meldinger
- 15
Da har jeg vært hos legen og fikk utskrift av min forrige prøve, tatt for ett år siden. Har kun tatt prøver der en gang. De andre prøvene jeg har tatt er i andre deler av landet, men jeg vurderer å hente inn disse.
Prøvene for ett år siden viste
TSH:2.5 (0,35-5)
FT4(fritt): 18 (11-23)
T3 ble ikke tatt.
Jeg ligger forsåvidt ikke så værst ann etter min vurdering, men TSH kunne vel gjerne vært litt lavere og FT4 litt høyere? Jeg ba om å ta t3 så det blir spennende å se hvor den ligger. Legen mente at disse verdiene var midt i blinken. På en måte forstår jeg hvorfor legene vil behandle etter blodprøver. Det er fordi dem vil vurdere etter objektive kriterier. Symptomer er vel litt subjektive og objektive på en gang...
Legen virket ikke særlig interesser i å gi meg liothyronin. Det lager ugagn i systemet i følge han. Jeg tror uansett jeg kommer til å øke doseneV Levaxin litt. Ta 1,5 tablett hver dag i noen måneder og se om det blir bedring.Tabletten er 100 mikorgram. Jeg tror uansett det kan være lurt å begynne med å øke dosen på levaxin før jeg evt står mer på krava og får liothyronin.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker