Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Hybrid View
-
19-02-08, 12:09 #1
Hei- kan svare deg på det med "mensen". Blødningsforstyrrelser er jo et av de proplema som følger lavt stoffskifte. Personlig hadde jeg STERKE blødninger som varte opp mot 10-12-14 dager; så var det kun en uke fri, og så var det på,n igjen(ikke unormalt i vår situasjon i følge gyn.)Dette er jo ikke så ok med tanke på ferritin vår heller, og,ja, slitsomt- smertefullt også...... Har du snakket med gyn, din? Er jo mulig med hormon her og, men så spørs det hvor lurt det er og... Når det gjelder vekt, virker det helt "umulig" å få rikka de kiloene.Selv etter år med med. nå, har iallfall ikke min forbrenning tatt ett gram ekstra, men så skal det sies at jeg ikke har hatt ork til å sette meg på en beinhard diett heller. Har ut i fra friske mennesker et normalt, sunt kosthold. Men ta av, nei!( Men jeg har vel tross alt vært heldig, for har de 5-6 kilo pluss, og det vet jeg kunne vært verre).
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker