Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
15-02-08, 20:53 #18
Hei, jeg er innenfor men jeg orker ikke å forandre styre og ledelse, det må da være en demokratisk prosess eller noe som gjør. Jeg tipper at de jobber mer mot viktige ting slik som den nye loven som Manuela Osmundsen jobbet med, mange andre land har tydelige lover som beskytter mot diskriminering av folk med funksjonshemming, slik som England og USA har. De jobber for funkjsonshemmedes rettigheter i lovverk og trygdesystemet og slikt for tiden. Jeg vet ikke noe om detaljer og det står lite informasjon noe sted.
Om hvem som sitter i Faglig Råd, de opplyser sikkert hvis man slår på tråden til dem. Synes jeg husker det er noen leger og noen andre.
Jeg personlig synes at det godt kunne være med en som har studert sykepleieteoretikerne eller sykepleieteori (jamfør det jeg skrev om etiske retningslinjer til sykepleierne)(å få fram pasientenes egne oppllevelser om skdommen og hvordan mestre den er nettopp også definert et virkefelt for sykepleiere uten at det skal oppfattes som "mediskne råd "som skal liksom være forbeholdt leger.....det manger liksom den tanken eller ideologien til sykepleierteoretikerne...)
(sykepleieren skal jobbe for best muligopplysning om sykdommen til pasienten slik at han skal kunne gjøre et best mulig valg ang. behandlingen sin)
Her på forumet representerer jeg alltid meg selv,mine personlige betraktinger med mindre jeg presiserer noe annet. (siden jeg nevner at jeg er innenfor)

Svar med sitat

Bokmerker