Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
13-02-08, 15:58 #10
Tusen takk for svar begge to. Har prøvd østrgentilskudd/ tabletter, men etter et års bruk ble de kutta ut i samråd med gynekologen- da jeg ikke kunne registrere noen påfallende virkning. Det var forøvrig han som sendte meg til MR av hypofysen da jeg fikk så høy prolaktatin(fastlegen reagerte ikke....). Dette var litt på siden, men mener det har vært nevnt her inne at gynekologer ofte er de som hjelper like godt som "andre". Smertelegen min avviser at muskelsvakhetene mine er ulykke releaert, men han nevnte ME med en gang - er ikke det da,"gunnda", sa han. Nå nevnte han engelske legen(innlegget under "Diverse" at ME var relatert til adrenalinet. Det var fysisk , men mente likevel at pasientene kunne ta kontroll over det. Er en del faktorer her, ser jeg-- det med de tette nesegangene og, spesielt den ene. Jeg merker meg iallfall dette; så tusen takk..
Helt generelt: får sprøyter med B12, tar omega. selen og magnesium/m kalium..Bedre sent enn aldri- i dag kom rullgardiner på plass, så slipper en de "flybrillene". Lyssky,ja!!
Etter ca.14 mnd med skikkelig svie i kjertelen og smerter i halsen har svien nå kommet til tunga, ganen og gummen. Hva skjer? Fra å bare kremte litt går det nå nesten i ett.Hos legen.. ingen respons!! Pulsen varierer fra 40 til 110, huda mi blir plutselig blåfarga, som jeg skulle være en blekksprut. Nattesøvn blir verre og verre; gjennomvåt av svette; i musklene sitter det "noen" og napper i miskelfibrene med pinsett,m.m. Fredag skal jeg til fastlegen. igjen, men er siste gang jeg finner meg i å gå ut igjen med følelsen av at jeg er et barn som får "donald-plaster" på et skrubbsår....Er det noen som har stikkord jeg kan komme med til legen.. Øyet mitt er ikke bedre heller, men det siste han sa da jeg spurte om å få komme til øyenlege var at jeg skulle til optiker. Der har jeg vært ,og er ikke der hunden ligger begravet...Orker ikke kjempe lenger, sier til meg selv at det får gå som det går. Vi skulle hatt noen som kunne snakke for oss.....
Nå i dag har jeg vel kanskje fått svar på det med tunga, gummen og ganen.. sikkert noe adskilt fra halsen, for nå har jeg hovna skikkelig opp i leppene noe som indikerer matallergi, tror jeg......? Må finne ut av dette!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker