Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
11-02-08, 12:47 #19
Ja, Nora, jeg er så enig i at stoffskiftet har en finger med.... Håper på å finne en "bra" Armour-dose å stå på, samt at Omega3 skal hjelpe - så får vi se etter den tid.
Gått ned i vekt? Jeg har vel tidligere fått diagnosen mange-årig dyp depresjon (har visst et fint navn som jeg ikke husker nå) - og la bare på meg - til sist var jeg oppe i 110 kg. Må være en heeeeeelt annen depresjon enn den du har ;) (Har også forstått i mange år nå at det slett ikke var/er noen "vanlig" depresjon jeg har (hatt), for jeg har alltid hatt lyst til å få gjort en masse ting, jeg har bare sittet totalt fast i en "hengemyr", med hodet såvidt over, som jeg ikke klarte å karre meg opp av - men selvsagt har jeg også vært mye deprimert opp i alt dette - likevel, tror ikke på noen typisk depresjon etter hva jeg har lært...)
Kom til å tenke på noe...
En gang når jeg vel var i den verste "depresjonen" fikk jeg se et nyhetsinnslag om en som hadde skutt en annen. Og det gjorde han fordi "han hadde en depresjon". Jeg ble dypt opprørt og tenkte at en slik diagnose kunne jeg ikke gå rundt med, for dette hang ikke på greip. Jeg kunne da aldri i livet gå hen å skade andre pga "min depresjon"!!! Om jeg var til fare for noen, så måtte det evt ha vært overfor meg selv.
Galskap!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker