Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Threaded View
-
08-02-08, 12:05 #11
Takk for svar. Ja, det med at muskelkrafta forsvinner er noe merkelig. Og det var i den forbindelsen nevropatien kom hos meg, Stina. Smertene er de samme som når vi legger fingertuppene på en varm kokeplate på komfyren.Det brenner skikkelig.... Ja, har den bortdovninga i armene om natta. Noen ganger helt fra skuldrene og til fingertuppene,andre ganger fra handledda og fram. Syns faktisk at jeg har blitt litt bedre etter jeg tok den kuren med kortison...men det har jo du hatt rikelig med og?! Jeg skal be om de blodprøvene,ja. Nytt blåmerke på underarmen nå,ca,8cm i diameter! Dette er en "vitenskap" i seg selv- en må ha tunga rett i munnen iallfall...Jeg og hadde store blødningsforstyrrelser, og kraftige, men nå ser det ut som alderen har satt en endelig stopper for dem.. Tusen takk for svar...
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker