Viser søkeresultater 1 til 10 av 191
Hybrid View
-
08-02-08, 11:40 #1
Heia Gunnda
Ja! Blitt mer og mer avkreftet år for år, tross fine prøver på Levaxin. Har hatt "brennende jernstenger" i nakken i mange år - veldig vondt. I armene lugger det forferdelig - har flere ganger beskrevet det som om det er å bli løftet etter håret - altså i armene. + At armene dovner bort hele tiden, ikke bare sovner, dovner fulltstendig bort. Veldig smertefullt. Faktisk tror jeg det kan være "farlig" også - har lest at folk som har drukket for mye og sovner f.eks. på en arm over lengre tid, kan få nerveskade pga manglende blodgjennomstrømning, antar jeg da. Og da kan sikkert det samme skje pga de stramme musklene mine og bortdovningen - jeg konkluderer med utrolig dårlig blodgjennomstrømning. Men vet ikke om du har dette med bortdovning da....Men det som er "ille" er at jeg ikke klarer å gå i trapper-avkreftes mer og mer, sprer seg til armene og. Det verste er forøvrig nevropatien som nå snart er i hele kroppen- brenner og "lugger". Den brenninga er nok det verste av ALT . Er det noen som kjenner seg igjen?
Ja! I tillegg har jeg alltid hatt uregelmessig menstruasjon - og på et tidspunkt for mange år siden ville jeg ikke slutte å blø fra underlivet. Pga alle blåmerkene og blødningene ble jeg henvist til gynekolog som igjen sendte prøver til sykehuset og et par dager etter stod primærlegen i egen bil på utsiden og skulle ha meg inn på sykehuset øyeblikkelig. ITP - veldig lavt blodplate-antall (thrombocytter). Så du kan evt be om å få sjekket thrombocyttene dine - gjøres på en enkel blodprøve.BLÃ…MERKER....... over lengre tid har jeg plutselig registrert at jeg får merker på kroppen - uten å ha slått meg. De kommer på armene og enda mere på beina. Jeg har ikke,ikke høyt blodtrykk! Noen som kjenner seg igjen?
Ei annen jeg kjenner med stoffskifteproblemer har lavt blodplate-tall med mye blåmerker, uten å ha ITP. Flere her inne nevner blødningsforstyrrelser - så det kan visst følge med..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41 -
Enda et spørsmål; om T3 denne gang :-)
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 02-06-08, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker