Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
07-02-08, 11:23 #13
Takk for innspill!! Hører gjerne på dine råd. Jeg har IKKE tenkt å ta noe med min fastlege fordi jeg måtte gå utenom han for å få startet med L i det hele tatt. Og han har "glemt" at jeg har operert (brukte annen lege i annen by den gang) og vært litt sånn heisan hoppsan i henhold til stoffskiftet mitt, så NEI. Orker ikke nå. Det uroer meg mer å ta opp sånne ting med han... Jeg sa jo fra før blodprøvetaking i desember at jeg ville ha en helsjekk i gjen sånn prøvemessig fordi jeg følte litt tilbakefall. Det fikk jeg, og det eneste han fant noe galt med var jernlageret mitt. Nevnte ikke min TSH og T4 i det hele tatt........ Så. Han kan nada om stoffskifte og jeg blir bare så utrolig sint når jeg må ta det med han. Dog ålreit lege på andre områder....så ikke baaare negativt.
Men forstår det med dosen....skal se hva jeg gjør...snakke med annen lege kanskje, for råd....Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat

Bokmerker