Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
06-02-08, 18:42 #3
Du har sikkert også lest om thyreoideraforeningens påstander om at flere her på forumet anbefaler andre lesere noe.
Vil bare understreke at det har ikek jeg sett noen har gjort, men jeg har sett at det er konstatert diverse om tingnes tilstand.
Og det raporteres over en lav sko fra fora i mange land (internett er stoort) at når man går på Levaxin blir TSH lav når en finner trivselsdosen.
Noen skriver også om at de må ha høy TSH for å trives.
Dette er bare et statistisk referat, og ingen anbefaling.
Hert på berget har det vært vanlig at behandlere har skremt pasienter til TSH-lydighet ved å si at man fikk beinskjørhet hvis TSH ble for lav.
Men vi kan vise til masse studier som viser at dette ikke er korrekt.
På bakgrunn av dette har jeg tillatt meg å kritisere måten man behandler oss på.
Blodprøver er ok i begynnelsen og til andre mer spesielle ting, men
jeg vil hevde at blodprøver ikke er istand til å veilede i å finne trivselsdosen. Det gjør man mye bedre ved å lære seg selv å regulere på dosen for føle virkningen av litt mer eller mindre på egen kropp.
Man må vite endel, men det er slett ikke u-overkommelig.
Så uten at jeg anbefaler noe, så synes jeg du skal tenke over hvordan du skal finne en bedre dose, for det er det viktig å ha.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker