Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
04-02-08, 21:00 #12
"....negativt om endokrinologer og leger"....(tatt ut av sin sammenheng, men låner litt fra en setning fra innlegget til Nora)...Jeg regner med at NTF får med seg noe av denne "frustrasjonen" inne her nå. Jeg er fortsatt medlem, så føler jeg har talerett!! B.B.-- jeg har møte med en endokrinolog som ligger i grenseland for etisk og medisinsk oppførsel av en lege.( Og ja, jeg er kompetent til å ha den oppfatningen.). Når det gjelder primærhelsetjenesten ,er min erfaring at en må passe på seg selv!
Det som forundrer meg noe er hvordan vi kan oppfatte budskap så vidt forskjellig? Jeg er nesten tilbøyelig til å si at problemstillingen er ikke-reell. Kan det være mulig at vi leser samme stoff, og likevel leser vi forskjellige ting... Det hadde vært interessent å visst hvor kildene er her!!!
Uansett jeg finner meg ikke i å bli tatt til inntekt for noe jeg finner usant-om
påstandene som ALDRI har vært fremmet her.( Hvis dette er NTFs offisielle syn).Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat

Bokmerker