Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
03-02-08, 19:23 #4
Kjære Finn ---og Nora.
Dette må jeg lese flere ganger, men må med en gang si at dette angrepet på deg/dere kan vi ikke lå stå uimotsagt!!! Jeg har ALDRI, ALDRI, ALDRI tatt noen av innlegga her for annet enn det dere har ment med dem--og det har ALDRI vært anbefalinger.Hvordan klarer noen å få til det? Mye her er jo linker til medisinske nettsted bl. a.Her spørs det om angrep er brukt som forsvar.. -Det blir jo hele tiden understreket her på forummet at vi er så forskjellige og at hver enkelt må finne fram til hvordan vi best kan få det i samråd med legen/r. Men så vil jeg samtidig minne om gårsdagens artikkel i "Aftenposten".....
Det er tydelig at innlegg her inne blir granska "med hjerte og nyrer". Jeg vet ikke hvem det blir referert til når NTF viser til "folk som klager", men det er kanskje noen som medisinering går etter boka for??.......Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat

Bokmerker