Ser jeg burde skrevet mer og at det ble misvisende.
Legen følger teorien og tror på medisinprodusenten, da blir det naturlig for legen å si det h*n gjør.

Men, Liothyronin gir jo utslag på prøvene. En gang jeg testa ut Liothyronin endte jeg opp med å ta 5x20µg/dag og jeg målte fT3 på over 20.
Klart at det var Liothyroninen prøven slo ut på, men det er vel også klart at jeg ikke brukte dem. De surra bare rundt der uten å gjøre noe - det meste antagelig omdannet til revT3 eller så beviser vel bare at jeg ikke kan bruke syntetisk. Og jeg bråslutta og tok ikke mer etter den prøven uten at det gjorde meg noe.

Det er en av grunnene til at jeg stiller spørsmål ved nytten av slike målinger. Det er mye bedre å stole å seg selv, og det var hovedpoenget mitt.

Andre grunner er sånne som at det er så lett å overtolke prøvene, så lett at de blir viktigere enn deg. Og det bringer inn et usikkerhetsmoment : kan jeg stole på meg selv eller på prøvene.
Du føler deg ikke i form og prøveresultatene viser like oppunder eller over øvre grense. Er du da så modig at du øker dosen ?
Det er kanskje det du skal for å bli bedre......