Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
23-01-08, 11:55 #19
Ja bli klok den som kan..
7 jan var jo Tsh 5,66 og T4 10.Har smekka på ca 3 kg vann siden søndag.(3 dager!)og jeg har vondt i kroppen-hadde nok vann fra før-men nå verker det.Jeg er trett,energiløs,blek,pistrete hår,forstoppelse,hovne fingre og deigete utseende.Ja alt taler for et lavt stoffskifte.Bare synd at det er like dan når Tsh er undertrykt og t4 gjerne kan vise 11 og 12,men som jeg sa da kommer den j..hunger`n!!
jeg er sulten nå og,men tror det er for å kompensere den elendige energien jeg har.Kan jo "sovne" av på jobb..
Så som du spør om ting er greit på T4 rundt 11-må jeg svare JA-men bare visst Tsh er mellom 1 og 2!!!
PS,hvor mye virker Kaffe inn på kjertelen?
Jeg har aldri tatt mer enn en knapp kopp i uka.Men i Aug i fjor,fant jeg ut at jeg skulle prøve en halv om dagen.For å se om det hjalp på energi og insulin produksjon..
Har tatt koffein fri og imellom.Men siden jeg har hatt det værst det siste halve året så leter jeg fortvila etter en årsak.
Hva har du hørt om kaffe?
Jeg drikker bare vann og en kopp frukt te ellers i døgnet,uten unntak-ble så kjedelig.
Mht til knuter, aner ikke, har ikke ofra det en tanke før du nevnte det.jeg har tenkt at noe jeg spiser,drikker kan forstyrre produksjonen.Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.

Svar med sitat
Bokmerker