Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
19-01-08, 18:43 #4
Ã…ja.
Noen flere spørsmål: Din TSH hopper opp og ned på akkurat samme dose, ikke sant?
Tar du noe kalk eller jern innen fire timer av levaxindosen? Titralac eller noenandre syrenpytraliserede medisiner?
Og som en kommenrtar til , vil jeg gjenta at noen må helt gi opp bruke TSH fordi den hopper opp og ned hvis man prøver å komme fram til en TSH rundt 1, fordi hos dem heller en lavere TSH funker og man ser da bare på ft4 og ft3. det er noen slike på forumene.
Men u sssier du blir hper på ne for stor dose, blir du det i virkeligheten (altså symptomer) eller er det bare at TSH er lav. Jeg mener at du nevnte en ft4 på 24 en gang og det er høyt.(kommer an på referanseområdet)
Jeg mener en allergolog eller en revmatolog kan mer om antistoffer, kanskje en annen spesialist som driver med antistoffer.
Noen kan vel hjelpe meg på hukommelsen her.
Dr. Lars Omdal tester for alt mulig inkludert binyrene, stressede binyrere altså og det kan være at det er grunnen til at dine prøver alltid varierer. Kanskje.
eller titt på forum for kroniske smerter (google for det) og borreliose-tråden, kanskje kjenner du deg igjen der. det er noen norske leger som tester for borreliose som er omstridt mildt sagt.
Og noen pasienter er på en ldn-behandling, som normaliserer antistoffene, og hvis dine skiftende prøver kommer av antistoffer da vil ldn gjøre susen. Linker er i alternativ-mappa her.
hilsen
nora

Svar med sitat
Bokmerker