Jeg mener jeg har postet om ldn i alternativ-mappa eller noe annet sted. en del nordmenn er på deet og Kragerø tablettproduskjon lager det spesielt t det bruk. I felleskatalogen heter det Revia men man bruker 4,5 mg for immun-greier. problemet er å finne en lege som vil skrive resept enda det er helt harmløst.

det med egg, antistoffer varer i 90 dager synes jeg å huske og å kutte ut egg i noen dager kan neppe hjelpe så fort. Jeg har faktisk lest noe om Graves IgG og mener det var om varigheten.

Hvis u har fått påvist graves, så har du disse antistoffene, amme hva blodprøven sier. de klarer ikke å måle dem hos 10% enda man har graves.
Jeg kom på noe annet, en gang jeg spiste en multivitamintablett med jod hver dag i fem dager (følte meg gira i tre dager ogsåble jeg dårlig og stoppet) så var jeg dårlig i flere uker etterpå (til jeg begynte med selen, som jo senker antistoffer) og da ble min cortisol lav og jeg fikk en lav måling og jeg hadde symptomer på lavt cortol, trøtthet og lavt blodsukker (=sult). Det er vanligvis 21-OH antistoffer som er ansvarlige for sånt. Jeg tipper at jod hos meg trigget anti-TPO og 21-OH antistoffene. Kanskje du har noe sånt på gang, vet ikke.
Du har altså symptomer både ved høy og lav TSH?
og merker mer samsvar mellom symptomer og TSH?
Jeg merker samsvar mellom formen og ft4 og ft3 uansett TSH.
Hva er din ft4 og ft3 ved dine TSH-svingninger?

De bildene du tok med kontrast, de gjør at stoffskiftet og antistoffene dine blir ustabile i mange måneder, jodkontrast er kjent for det.
Blant annet gjør det at man ikke kan gjøre noen scintigrafi av skjoldkjertelen før mange måneder etter en ct med kontrast. Husker ikke hvor man mnd.
Når hadde du dine undersøkelser? Hvor lenge siden?
nora