Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
14-01-08, 11:04 #1
Hei Nora
Antistoffer har vært sjekket i tide og utide,men er helt fine.Til og med da jeg fikk diagnosen Graves så var antistoffer ubetydelig.eneste som avek var Tsh og T4.T3 var latterlig lav (4.3)!!
jA jeg trodde lenge at jeg skulle styre meg etter T4,men det stemte aldri.Helt til jeg skjønte at det var Tsh som styrer meg.og T4 følger jo med med akseptable nivå..Men hva hjelper det når ingenting er stabilt.Gjennomsnittlig svar på T3 i 2007 er 1,5.OG da har jeg hatt mange runder med Tsh på 0,05 og T4 rundt 30.
Det aller beste for meg er en T4 på 11-12!!Alt over 15 betyr ulvehunger,hjertebank,uro,søvn,hud og hårproblemer.
Når jeg spiser ukontrollert så vet jeg at jeg har blitt for høy!
Når det gjelder gluten så har jeg tatt prøver både av magen og blod-negativt.Men jeg styrer unna uten at det har gitt meg den helt store utellinga,hverken på form eller vekt :( .
Jeg spiser ikke halvfabrikata,lager all mat selv og den er jo og laktosefri.
Følger og lista de mener over matvarer som forstyrrer stoffskifte,kål og de tingene du nevnte.
Nei,jeg er nok en Vanskelig pasient og legene er nok lei av meg.
De synes det holder at jeg kan jobbe og være glad for det.
Skal lese litt fra USA,hva de sier.Det krever lang tid å sitte på nett og skulle ønske det fantes en pille som hjalp oss Alle
Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.

Svar med sitat
Bokmerker