Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
13-01-08, 00:44 #3
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2008
- Sted
- Bergen
- Meldinger
- 5
Hei og takk for svar =) Føler jeg har ventet i 100 år på svar fra noen - selv om det bare var en dag eller to hehe
Det kan godt hende at det du skriver stemmer, ja.
Jeg synes de forklarte seg så kort - og jeg spurte ikke så mye ettersom jeg ikke har hatt så mye problemer - eller så er det slik at jeg har hatt problemene i 17 år (siden første legen mistenkte høyt stoff skifte) og dermed er de "normale" for meg.
Jeg har ikke begynt på noen behandling ennå - venter på innkallelse til endo spesialist.
Men jeg har tenkt å ringe legen på mandag - pga den siste uken har jeg hatt det helt jævlig - og lurer på om det KAN vere pga stoff skifte. NOE er i allefall galt ettersom jeg ikke klarer å sove lenger. Jeg sover nå max 1 - 2 timer om natten og våkner med angst og uro...... og så får jeg ikke sove igjen. Jeg er kjempe trøtt - men akkurat som kroppen innvendig er i 100 modus.... Når jeg prøver å sove litt på dagen for å ta igjen søvn - så skjer det samme da... angst, uro, går i søvne og bare stresser... :o( Nå har jeg hatt det slik i litt over en uke - og kjenner at jeg ikke har mer overskudd å ta av....Vær snill mot de du møter på veien opp - du møter de også på veien ned igjen!

Svar med sitat
Bokmerker